stuck on Koh Lanta

Lieve Lezer,

Na lange tijd toch tijd kunnen vinden om achter een toetsenbord te kruipen. Namelijk erg druk met niets doen en genieten.

Bali was super en we hebben veel prachtige dingen mogen bewonderen! We zijn naar veel tempels geweest en Manu heeft de tijd van zijn leven. In de ochtend glorie hebben we veel dolfijnen mogen zien. Inmiddels zijn wij al weer een tijd in Thailand en zijn we 2 weken geleden herenigd met Mireille! Echt te gek! En Manu roept de hele dag 'let's go' Hij is spiderman fan geworden. Ook zegt Manu steeds 'thank you too much' 'AJAX' en 'I miss you' Hij danst de balinese dans op elke muziek die hij hoort. We hebben namelijk op Bali de funnydance gezien, verslapte versie van een paringsritueel onder mensen. Tijdens deze show wat op het dorpsplein werd gehouden ging Manu al dansend helemaal los op de muziek. Hij deed de danseressen na.

Manu zag een keer een man in een palmboom klimmen en er cocosnoten uithalen. De volgende dag wou Manu dit ook doen bij dezelfde boom maar hij lukte niet want hij kwam niet omhoog en toen zei hij: 'hij doet het niet' En ook een keer zaten we op de motor en toen vroeg hij staat de airco aan? Gaat helemaal goed met Manu we kunnen wel in Azie blijven wonen.

Teveel moois en goede ervaringen om op te noemen. Nu zijn we op Koh Lanta in het zuiden van Thailand waar we op een super relaxte plek zitten waar we voorlopig nog even blijven.

Ik merk dat het bijhouden/aan beginnen van mijn blog mijn veel moeite kost aangezien ik het liefst de hele dag niets doe. Wil jullie wel even laten weten dat we genieten en dat alles goed gaat! En dat we Nederland geen seconde missen! Maar wel de mensen!!!!

Heel veel liefs, As, Manu en Mireille

Liesbeth

Hey hey....
Wat heerlijk om zo'n verhal te lezen terwijl ik net naar buiten kijk en er gewoon sneeuw ligt......brrrrrrrrr. Ijskoud dus! Geniet er nog maar lekker van, voordat jullie het weten is het voorbij en zijn jullie ook weer terug in ons koude kikkerlandje.

Liefs en dikke kus,

Liesbeth

Nien

Hey vakantiegangers!! Lekker man! Dat klinkt allemaal heel erg gezellig en vooral lekker WARM! Meneer Aap al bijgekomen van alle katers of gaat hij vrolijk door? Wat fantastisch dat Manu zich zo goed vermaakt, en jullie lekker uitrusten!! Genietse en vooral veel lol met Mireille!! Liefs Nien

Rika

Hola daar in 't mooie verweggiestan.

Hoe is het met jullie? Nog steeds niet zat dat niets doen???? Nou As je moet straks toch echt terugkomen want die miljoen zat er niet in. Ik elke keer niets maar jij elke keer je lot terug. Maar goed ik ga zelf ook maar weer eens 3 weken niets doen en een tropish klimaat opzoeken en ben weg van 30 dec. en vlieg 21 jan. weer terug. Necesito sol y mi esposo! maar met name de zon haha
maakt niet uit dat je deze site niet bijwerkt zolang het maar in je hoofd zit want je snapt natuurlijk wel dat ik alles maar dan ook alles wil horen wat je nog niet verteld hebt.

dikke kus Tony en Rika

Darja

hoi,wat hebben julie het heerlijk,en gezelig met je zoontje zo te lezen!zijn julie nog lang daar?en waar gaan jul9ie allemaal heen reizen,want begrijp dat julie rond trekken.
hier is het koud maar wel mooi wit eindelijk..want was zo grauw en donker de hele tijd..dat zou jouw daar wel helemaal niets zeggen.
nou geniet en heel veel liefs!doeiiii

Inge

Hoi As, Manu en Mireille,

Vanuit besneeuwd Amsterdam vol dromen over zonnige stranden een berichtje van Robin, Gilbert en Inge. Wij zijn de auto aan het inpakken voor een survivaltocht naar Engeland. Over besneeuwde snelwegen, kanaaltunnels die dicht zitten en British Airways staakt dus rest ons de boot vanaf Calais. In London onder de kerstboom met kalkoen en gebakken bananen, rumpunch (Caribische twist) en veel vrienden en familie dus we hebben er zin in. Wij wensen jullie fantastische feestdagen, veel genietmomenten. Heel veel liefs van ons drie.

Shannon

Merry Christmas schatjes!!Mooi verhaal, echt genieten dus....heerlijk.Wij vertrekken woensdag voor een paar dagen naar Rome.Moeders is daar al maar die weet van niets.Geniet van jullie mooie reis.Knuffels.Shannon , Idris en Romi.